دیار قلم

دلنوشته های سید سروش غفاری

دلنوشته های سید سروش غفاری

دیار قلم

سید سروش غفاری
امیدوارم حس خوبی را منتقل کنم تا با لبخند خارج شوید و وقت شریفتان معطل نشود
نظر یادتون نره
www.telegram.me/diarghalam

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۳۷
    کلان
  • ۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۲۲
    سبزی
  • ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۰۰
    گرما
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قطره باران

\

زیر این باران
بارش این قطره های سرد
بی تردید
من خود را غم انگیز آدمی دل خون صدا کردم
صدا آمد 
صدایی از میان خیسی دستان باران خورده ام آمد
که ای آدم 
ببین من قطره ی باران
پر از حال پریشانم 
میان چشمه ای در کوه بودم
پاک بودم
دل به دست تکه سنگی صاف هم من داده بودم
بعد چندی
سنگ ها سر خورده و
من هم میان رود
از معشوق دل سنگمم جدا گشتم
میان رود
با سختی 
دلی بشکسته را دادم به دست ماهی خوش رو
چقدر احساس خوبه خوب بودن را بغل کردم
ولی دریا
به دریا تا رسیدم
تور ماهیگیر پیر آمد
مرا پس زد و خوش رو ماهی دریای من را برد
پس از آن دل ندارم تا ببندم بر کسی آدم 
کمی خود را تکاند
از دست من افتاد
و میدیدم تمام قطره ها یاد دل بشکسته خود را بغل کردند
سر خوردن
تا هم بر زمین خوردن
هم رفتند
هم مردند
میان اینهمه تنها دگر تنها نبودم من
دگر دل خسته ی یکتا نبودم من 
منم چون قطره ها خود را تکان دادم
و از بام بلند خانه های پر ز تنهایی
میان آن خیابان های پر تنها زمین خوردم
و هم رفتم
و هم مردم
27 فروردین 95


#سروش_غفاری

  • سید سروش غفاری

باران

تنها

شعر

عشق

قطره

نظرات  (۱)

wow!
خیلی قشنگ بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">