دیار قلم

دلنوشته های سید سروش غفاری

دلنوشته های سید سروش غفاری

دیار قلم

سید سروش غفاری
امیدوارم حس خوبی را منتقل کنم تا با لبخند خارج شوید و وقت شریفتان معطل نشود
نظر یادتون نره
www.telegram.me/diarghalam

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۳۷
    کلان
  • ۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۲۲
    سبزی
  • ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۰۰
    گرما
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا هم نشد

گفته بودی ماندنی عشق اســــــت اول میشویم         

پس چه شد در جدولت نامم که آخر هم نشد

 

عاشق دل خسته بودی من نه آن بازی چه ات          

یا فراموشـــــت شده یا گفته ای این هم نشد

 

نوسترآداموس پیش حـــــــــرف من زانو زده          

هر چه گفتم واقعـی شد، داستان در هم نشد؟

 

4 ماه این گونه رفــــت و من نمردم بی تو باز         

من که تنــــــها تر شدم بانو که تنها هم نشد

 

این دل بشکسته را چـیـنـی رفو هــــــم داده ام          

هر چه میشــــد کرد اما این دلم سرهم نشد

 

من که جز یک جســـــم تو خالی ندارم خلوتی         

خوب میدانـی به زخمم این نمک مرهم نشد

 

راستی گفتم نمک، دیدی نمک دان هم شکست        

یا تو دستت خورد یا انداختــــــی یا هم نشد

 


#سروش_غفاری
23 فروردین 95

  • سید سروش غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">